Unboxing: Booklove Specialty box - valentijn

Gisteren zat ik -niet zo geduldig- te wachten tot de postbode kwam met de Booklove Specialty Box. Een vriendin van mij die vijf minuten bij mij vandaan woont, kreeg hem drie uur eerder dan ik, dus je kunt je vast wel voorstellen dat ik het pakketje bijna uit de handen van de postbode griste toen hij eindelijk aanbelde. Nadat ik de box flink had toegetakeld met een schaar (ik kreeg hem ├ęcht niet open), begon de pret.

You're mad, bonkers, completely off your head. But I'll tell you a secret. All the best people are.
Een Alice in Wonderland quote op een spiegeltje! Ik vind 'm erg mooi vormgegeven en het spiegeltje is zwaar en voelt daardoor best luxe aan. Mijn vriendin die deze box dus ook had gekocht, zei dat ze het wel jammer vond dat het spiegeltje aan de achterkant open is. Daar ben ik het wel mee eens, want als ik hem nu in mijn tas zou stoppen, zouden er binnen de kortste keren krassen op zitten. 

Deze goodie was niet te missen zodra ik de box openmaakte. Ik vind deze mok onwijs leuk. Hij is ook nog eens helemaal in "mijn" kleurtjes. En ja, wat kan je verder nog zeggen over een mok? Haha.

En dan een setje van drie boekenleggers. Ik wist dat er sowieso boekenleggers in zouden zitten, dat kon niet missen. Deze vind ik erg leuk, ook omdat niet alleen de voorkant, maar ook de achterkant bedrukt is. En een vereiste: ze zijn stevig.

Vind ik leuk, vind ik leuk! En waar. Ik dacht eerst dat het een button was, maar het is een sleutelhanger. I fall in love with books, en deze sleutelhanger.

(Buttons vind ik geweldig, dus ik hoop dat er ooit nog eens buttons komen. Dat heb ik nodig. Maar dat terzijde.)

En dan zat er een kalender bij. Life without this calendar would be a catastrophe! Bij iedere maand staat er een dier, inclusief woordgrap. Machtig prachtig mooi.

Omdat ik vroeg had besteld, kreeg ik er nog een cadeautje extra bij: twee valentijnskaarten. You are my favorite non-fictional character is mijn favoriet. No way dat ik ze ga verzenden, ik houd ze lekker zelf.

En dat was het! Ik had 'm veel te snel uitgepakt, voor mij had er nog wel veel meer moois in mogen zitten, haha. Ik ben erg blij met de box. Alle producten vind ik mooi en van goede kwaliteit. Het was een erg goed idee van mij om dit aan mezelf cadeau te doen. 

Wil jij nu ook (een van) deze spullen? Binnenkort komen ze in de shop op bookloveshop.nl!

Dande Leander

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen